O nás

.

Mapa centra

New Park Gym – Největší Gym pro funkční cvičení v Brně

Když chceš něco dělat naplno, dělej to pořádně! Proto jsme v roce 2014 otevřeli první crossfit box na Moravě.

Byli jsme dva nadšenci, kteří vždy hodně sportovali. Bez pohybu jsme nemohli být. Chodili jsme hlavně do brněnské posilovny Big One a i když jsme tam byli spokojení, nebylo to prostě úplně ono. A pak nám náš známý, který hodně cestoval, vyprávěl o crossfitu, který vyzkoušel v Dubaji. To nás nadchlo a po půl roce usilovné dřiny jsme otevřeli New Park, první crossfit box na Moravě a největší v Česku.

Najdete u nás cvičební plochu 800 m2. Pro zázemí máme 400 m2, prostorné sprchy, šatnu, masérnu a místo pro posezení po tréninku. Všechny druhy vybavení – klec, vzpěračská stanoviště, pneumatiky, prostor na tahání saní, GHD, slamball, těžké řetězy, místo pro gymnastiku, jógu a mnoho dalšího.

Naše vize
Vytváříme místo, kam se budete rádi vracet. Vytváříme místo, které se stane vaším druhým domovem. Vytváříme místo, kde se setkáte se zajímavými lidmi a najdete nové přátele. I proto jsme se rozhodli přestat být jen crossfit a posunout se dál. Nabízíme vám toho mnohem více – od cvičení pro maminky s hlídáním dětí až po hardcore tréninky pro vzpěrače a zápasníky. Vše najdete níže přehledně v seznamu lekcí.
Cvičení v New Parku
Nenajdete u nás žádné zbytečné stroje a „vychytávky“, na kterých si můžete ublížit. Na první místo dáváme zdraví. Hlavní cvičební pomůcka je vaše tělo.

Zvládnu to?
Do gymu vede 42 schodů. Pokud je zvládnete vyjít, zvládnete i trénink. Každý má své limity jinde. Spolu je najdeme a pomůžeme vám je posouvat dál a dál. Baví nás to a vás bude taky. Tak přijďte, těšíme se na vás.

Co na vás čeká

Cross Training

Cross Training je silově kondiční trénink, který Vás připraví na jakoukoliv fyzickou výzvu. Budete vzpírat, cvičit gymnastiku, běhat veslovat a dělat mnoho dalších sportovních aktivit.

Cross Basic

Lekce je určená pro začatečníky, kteří absolvovali On Ramp Kurz. Lekce je podobná Cross Trainingu, ale zde se více opakují základy a dbá se na techniku.

Cross Strenght

Lekce zaměřená pro budování dynamiky a síly potřebné k fyzické zdatnosti Cross tréninku.

On Ramp Kurz

Náš kurz je ucelený systém, který Vás provede základními pohyby a cviky, se kterými se v Cross Trainingu setkáte.

TRX

Cvičení ve speciálním závěsném systému, kde se jako zátěž používá pouze váha vlastního těla.

Cvičení pro ženy s hlídáním dětí

Cvičení pro pevný zadeček, úzký pas a atletickou postavu je tu pro každou ženu, které není jedno, jak vypadá a jak se cítí. Na tuto lekci je nutná REZERVACE!!!!!

Vzpírání

Lekce zaměřené výhradně na vzpírání a silovou přípravu pro ty, co se nebojí pilování techniky a zdolávání vyšších cílů.

Calisthenics

Při kalisthenice jde především o získání absolutní kontroly nad svým tělem – naučit se tedy tělo perfektně ovládat, zvládnout při každém cviku zapojit přesně ty správné svaly a maximálně tak využít jejich potenciál.

Kruhový trénink

Vysokointenzivní intvervalové cvičení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního a silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu.

Core/Abs trénink

Jedná se o typ tréninku určený pro posílení středu těla. Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Pevný střed těla podporuje silové schopnosti organismu. Core trénink je vhodný pro všechny věkové kategorie i výkonnosti. Není omezen ani výškou jelikož není potřeba využívat stroje. Toto cvičení je vhodné i jako po-rehabilitační.

Gymnastika

Cvičení se zaměřením na statickou a švihovou sílu s absolutní kontrolou svého těla. Naučíte se zde zvládat koordinaci a stabilizaci.

Kompenzace

Základem každého cvičení je zdravé tělo a správný pohyb. Cross je sport náročný na technické provedení i výkon, a právě kompenzační cvičení může být jedním z prostředků, pomocí kterých udržíte vaše tělo v dobré zdravotní kondici. První část lekce je věnována cross wod, většinu času však tvoří kompenzace. Zaměřují se na správnou aktivaci středu těla a chodidla, toe-gu (prstová jóga), foam rollery, dynamickou neuromuskulární stimulaci, zvýšení kloubní mobility a různé typy strečinku. Všechny získané dovednosti budete moci využít pro svůj kvalitní a bezpečný trénink. Odměnou za toto cvičení vám bude zdravé a funkční tělo.

 

Kettlebell basic

Skupinová lekce tréninku s Kettlebellem se zaměřením na precizní technické provedení jednotlivých cviků a jejich propojení do jednoduchých kombinací. Trénink je vhodný jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé kteří si chtějí zdokonalit techniku. Cvičení s Kettlebellem je komplexní cvičení při kterém zapojíte svaly celého těla se zaměřením na rozvoj mobility, rovnováhy a koordinace pohybu.

Kettlebell advanced

Skupinová lekce tréninku s Kettlebellem se zaměřením na kombinační workout, při kterém se propojuji jednotlivé cviky do sestav různé složitosti a náročnosti. Tento funkční trénink je vhodný pro absolventy kurzu on ramp, nebo pro pokročilé. Cvičení s Kettlebellem je komplexní cvičení při kterém zapojíte svaly celého těla se zaměřením na rozvoj mobility, rovnováhy a koordinace pohybu.

 

Start up class

Lekce vhodná pro začátečníky, nebo lidi po delší pauze. Je zaměřená na procvičení celého těla. První část hodiny je silová, druhá kondiční.