Neustále odkládáš cvičení? Začni v létě s výhodnou permanentkou!

Proč cvičit v létě

Léto je pro mnohé jedním z nejlepších ročních období. Zbavíte se několika vrstev oblečení a přestanete si dělat zimní zásoby v podobě sladkých a tučných pokrmů. Konečně si můžete užívat sluníčka, venkovních aktivit a těšit se čerstvé ovoce a zeleninu. Přestaňte se přemlouvat, že s cvičením začnete za týden, po létě, po zkouškách, či po svátcích. Začněte hned. V tělocvičně je kvůli dovoleným mnohem méně lidí, takže se nemusíte stydět. Běžte se proběhnout i ven. Sport na čerstvém vzduchu je balzám nejenom pro tělo, ale i pro duši. Lenošení si nechte na zimu.

Navíc v létě se vám díky teplu mnohem líp spaluje kalorie.

Výběr letních aktivit

Je vhodný čas začít jezdit na kole, vyběhnout kopec, zaplavat si, projet se na bruslích, zahrát si plážový volejbal a vyzkoušet mnoho dalších sportů.

Vyberte si aktivitu, která je vám pohodlná a bude vás bavit. Nenuťte se do něčeho, co vás bude zbytečně stresovat. Vytvořit návyk trvá 22 dní. Dělejte měsíc něco, co budete milovat a stane se z vás sportovec na celý život.

Zvolit můžete i aktivní odpočinek v přírodě. Procházka po horských hřebenech nebo lesních cestách je skvělým způsobem, jak si aktivně odpočinou a načerpat nové síly. Vzduch ve vysokých nadmořských výškách vám pomůže být trénovanější a odolnější.

Pokud se bojíte s cvičením začít sami, můžete využít letních výhodnějších permanentek a navštívit například skupinovou lekci . Mnoho sportovních center dnes nabízí možnost cvičení v prostorách vnitřního i venkovního areálu.

Choďte pěšky a do schodů. Pokud jedete z práce městskou dopravou, vystupte o zastávku dřív a projděte se. Nejen že na chvilku vypnete, ale využijete jednoho z nejpřirozenějších pohybů.

Na co si dát pozor

• Volte lehké a prodyšné oblečení, které snadno odvede pot z těla a přinese vám maximální pohodlí při pohybu.

• Odpolední cvičení při vysokých teplotách může být nadměrně vysilující. V případě, že pociťujete závrať, bolest hlavy nebo nevolnost, může to být příznakem toho, že je vaše tělo přehřáté a měli byste zvolnit.

• Doplňujte minerální látky. Potem vyplavujete nejen vodu z těla, ale i velké množství minerálů.

• Nezapomínejte regenerovat . I vaše tělo si zaslouží lenošení na zahradě nebo u bazénu. Otipmálně bychom měli každý druhý, až třetí den odpočívat. Důležitější je však naslouchat svému tělu a vpřípadě unavy si raději odpočnout.

• A to nejdůležitější nakonec. Nezapomínejte v létě na dostatečný pitný režim. Běžný dospělý člověk by měl vypít 35-40 ml na kg tělesné hmotnosti.

Letní výhodná permanentka

Využijte výhodných letních pernamentek a začněte s cvičením ve sportovním centru. CrossFit New Park vám nabízí klientům zvýhodněnou čtvrtletní permanentku na Open Gym  a Skupinové lekce.
Vybrat si  tu správnou letní aktivitu můžete z týdenního rozvrhu plného lekcí. Pro maminky nabízíme třeba cvičení s hlídáním dětí. Nebo lekci s příznačným názvem Do plavek. A pro tvrďáky vzpírání. Nebo calisthenics . Vybere si každý.

Trenéři New Park rádi využívají i venkovních prostorů, proto se nemusíte bát, že budete cvičit pouze uvnitř. Neváhejte a přijďte si vyzkoušet třebavenkovní lekci Boot Camp. Lekce probíhá každé pondělí v 18:20 a těšit se na Vás bude trenérka Lucia Štěpániková.