Maminky zpátky do formy!

I když si užíváte mateřství, přesto byste rády zpět svou postavu před těhotenstvím? Nebo se chcete jen cítit dobře? Věřte, že existuje návod pro maminky, které chtějí být fit a sexy. Prvním krokem je začít už dnes!

Vyvážená strava je základ

Nejen kvůli kojení, ale i kvůli krásné postavě a pleti je důležité dbát na to, co jíte. Zaměřte se hlavně na bílkoviny, které obnovují tkáně a podporují růst svalové hmoty. Nebojte se sacharidů, jsou důležitou součástí jídelníčku, protože vám dodávají tolik potřebnou energii. Zařaďte do jídelníčku vlákninu, vitamíny či doplňky stravy jako jsou například omega 3 mastné kyseliny. Samozřejmostí jsou ryby, mléčné výrobky, zdravé tuky (např.: oříšky, semínka, avokádo, losos, kokosový olej a pod.), ovoce a zelenina. Nezapomeňte ani na pravidelný pitný režim v podobě vody, neslazených čajů či naředěných džusů. A pokud si chcete se stravou nechat poradit od odborníka, můžete využít Výživové poradenství , které nabízí CrossFit New Park.

Bez pravidelného pohybu to nepůjde

Cvičit je možné už brzy po porodu, protože vaše hormony jsou již připraveny k hubnutí.Dodržet by se však měl odstup nejméně šesti týdnů od narození miminka. Ze začátku samozřejmě nepůjde o žádné velké aktivity. Zaměřit byste se měla především na správné dýchání a posilování svalů pánevního dna, které zabrání potížím spojeným s nesprávným držením těla a bolestí spodní části zad.Díky jednoduchým, ale efektivním cvikům si můžete zpevnit postavu.

Cvičení pro ženy s hlídáním dětí

Pokud jako většina maminek nemáte to štěstí, aby vám někdo pohlídal miminko dvě hodiny každý den, rozhodně nezoufejte. Dnešní sportovní centra myslí na všechno. V CrossFit New Park můžete navštívit lekci Cvičení pro ženy s hlídáním dětí.  Lekce probíhají každé pondělí a středu od 16:00–17:00 a každé úterý a čtvrtek od 10:00-11:00. Dítě můžete svěřit do hracího koutku půl hodiny před lekcí a vyzvednout půl hodiny po lekci. Máte tak čas se v klidu převléknout, osprchovat a dát si lehkou svačinku či kávu na baru recepce.

Asi se ptáte, co od takové lekce očekávat. Cvičením vás provede zkušená trenérka , která dokáže odhadnout vaše potřeby, pomůže vám stanovit cíle a dosáhnout jich. Lekce pro ženy jsou zaměřené na posílení celého těla, kde cvičíte a posilujete převážně s vlastní váhou. Na každé lekci začínáte lehkými cviky na zahřátí těla, poté následuje dynamické protažení těla a rozpohybování kloubů, které je nutné k předejití zbytečnému zranění. Hlavní část se skládá ze cviků posilovacích, ale i kondičních. Rozhodně se ničeho nebojte, cvičení je uzpůsobené vaší dosavadní kondici. Na konci lekce nesmí chybět protažení.

Cvičte tak, aby vám to dělalo radost

Sportovní aktivita by vám měla přinášet radost. Netrapte se na běžícím páse každý den, pokud to pro vás bude jako za trest. Z pohybu musíte mít především dobrý pocit.  Důležité je si užívat si radostné chvíle s dítětem. Neřešte, jestli máte o pár kilo víc,než kamarádka odvedle. Vaše tělo možná není podle vašich představ, ale s trpělivostí a trochou snahy se brzy dostanete do takové kondice, v jaké jste byla před těhotenstvím.